çiçek desenleri

Moda: Renklerle Barışma Vakti


Güzelim yaz mevsimi son demlerini yaşıyor. Rengarenk bir yaz mevsiminin sonlarına yaklaştığımız şu günlerde umarım yazın çabuk bittiği düşünen sadece ben değilimdir. Bu yaz bana yetmedi kardeşim, baştan alsak olmaz mı?
  
Bu yaz neon renklere doyduk, sokaklar Fosforlu Cevriye olarak dolaşanlarla doluydu. Kusura bakmayın ama ben bu neon olayını kıyafetlerde sevmiyorum. Aksesuarlarda neon renklerin kullnılmasından yanayım. Ayrıca neon renkler bronz tende güzel görünüyor şekerim, ben bronz bir tene sahip değilim. Beyaz tenin daha çekici olduğuna inanıyorum her neyse sonuç olarak buğday tenliyim.
 
Bayramı da geride bıraktık; hazır yeri gelmişken uzatın da elinizi öpeyim. Elini öpemediğim tanıdıklara banka hesap numaramı vereyim de harçlıklarımı oraya yatırsınlar diye düşünmekteyim. Malumunuz lisans hayatım sona erdi, ama halen öğrenciyim. Halkla ilişkiler öğrencisi bir psikolog olarak bu yazımı yazmaktayım.
  
Bundan sonra iş hayatına atılmayı düşündüğümden artık bayramlar benim için de tatil için eşsiz bir fırsat olacak. Her bayramda ve hafta sonlarında kendimi uzaklara atasım var. Öğrenciliğin en güzel yanı Şubat ayında bir aylık süreçte bahar tatili yapmak ve yazları üç ay gibi bir boşluğun olmasıydı. Şimdi tatil için ufak kaçamakları fırsat bileceğim.
  
Gelelim yaz bitmeden yazın hitlerini yeniden gözden geçirmeye... Rengarenk bir yaz yaşamaktayız. Olabildiğince canlı renkler, pembeler, sarılar, maviler, yeşiller ile gözümüz gönlümüz açılıyor.
  
Ben bu aralar fuşya rengine takmış durumdayım. Ama kırmızıdan vazgeçemediğim için çok fazla pembe giydiğim söylenemez, sadece giyenlere imrenmekle yetiniyorum.

 
Sarılar demişken, sonbaharda da sarı renk sıkça karşımıza çıkacak. Önümüzdeki sezon için alışverişe çıkacaklara tavsiyem sarı renkleri es geçmemeleri olacaktır.
 

Bu yaz en büyük kurtarıcımız şortlar oldu, renk renk, desen desen, kotu, dar olanı, bol olanı derken şortlara sardık iyice. Ne de olsa rahatlık her şeyden önce gelir. Rahat bir şıklık yaratmak ise tamamen kendi elimizde. 

Öte yandan uzun etekler değerini kaybetmeye başlıyor. Dar ve uzun etekler yerini, bele oturan uçuş uçuş mini eteklere bırakıyor. Rüzgarlı havada havalı eteklerle başa çıkamam diyenler için geçen sezon yerini sağlamlaştıran lastikli, saran, mini eteklerin etkisinin geçmediğini hatırlatmakta fayda var.
  
Bu sezon çiçek desenlerinin floral etkisine de iyice doyduk, artık onları da sezonun gerisinde bırakmanın zamanı geldi. Daha fazla çiçek deseni görmek istemiyorum nedense. Herkes çiçek açtı bu yaz yeterince...
Mağazalarda indirim devam ederken fırsatları değerlendirin  ve yükselen trendin gerisinde kalmayın.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.