boyfriend

Moda: Yazdan Kalma

Yazdan kalma son güneşli günlerin de tadını çıkaralım sonrasında rahatça içimize kapanabiliriz. Ama bu sonbaharda içimize kapanmak yok. Daha çok işimiz var, çooook!!

Bu sene moda gündemimizde iyice yer edinmeye başlayan düşük yaka ve volan detaylarında tabi ki zıt renkler daha asil bir görünüme sahip.


Ne varsa klasiklerde var zaten. Giy siyahlı-beyazlı, çık dışarı. Hem pratik hem çok şık. Kırmızı-siyah-beyaz asaletin olmazsa olmaz 3'lüsü. Bunu unutmayın!


Siz diyorsanız ki illa "cici kız gibi çiçekli böcekli giyineceğim", o zaman bu sene benim için yeterince eziyet anlamına gelmiş olan görsel facia çiçekli falan filan Madonna yaka elbiseleri tercih edebilirsiniz. Efendim Krinkıl kumaş, büzgülü müzgülü falan.

Poplin ve koton kumaşlara karşı nötr olamıyorum. Resmen dokusuna bile bayılıyorum. Koton-poplin dediğimiz kumaş gömlek kumaşıdır, bilenler bilmeyenlere öğretsinler bir zahmet. Crop top üstler çok cool, benden söylemesi. Bu sene büstiyer detayı hazır ön plandayken ikisini birleştirelim de ölümcül cazibe ortaya çıksın. 


Günlük elbise tercihlerinizde tensel kumaş denimleri kullanabilirsiniz. Kot elbisenin ince kumaş formu çok daha rahat. Üstünüzde bir şey yokmuş gibi bir his olacak. Tek sıkıntısı bu kumaş biraz fazla kırışıyor. Ama az terletiyor, hafif, rahat, falan filan...


İnce uzun boynu olup da kolları ince ve omuzları geniş olan kadınlara çok yakıştırdığım üstlerde de volan volan volan!!! Nude tonlar ön planda. Bende kırmızısı vardı, 3 sene önce Kıbrıs'taki bir butikten alıp da henüz hiç giyemediğim. Eski formuma kavuşunca giymeyi planlıyorum. Hoş, önümüz kış malum :( 208 yazında bomba gibi olacağım!!!


Madonna yaka pitikareli elbise...
Bu yaz her yer pitikare deseni kaynıyordu. Ben ki bu desene ayılıp bayılanlardım, ben bile görmekten sıkıldım artık. Resmen piknik örtüsünü artık toz bezi yaptılar. Seven sever, alıp giyer ama ben bir süre görmek dahi istemiyorum!


Beyaz-ekru-kırık beyaz-krem-vizon
Gerçekten de hem formal hem casual'a yani ne giyseniz ona uyum sağlayacak tonlar bunlar.
Anneanne örgüsü şeklinde olan danteller haricindeki dantelleri ve fistoları seven ben her ne kadar kapalı yaka olan şeyleri sevmesem de yukarıda paylaştığım gömleğe bayıldım!


Büstiyer ve kalem etek ikilisini neyle tamamlamak gerek?
Tabi ki stilettolarla!
Normalde hep siyah siyah siyah derim ve siyahı her daim beyaza tercih ederim fakat beyaz da pek hoş geldi gözüme bu kez. İster sade bir nikahta ister müstakbel eşinizle sokak temalı sade fotoğraf çekimlerinde rahatlıkla giyebilirsiniz. Ama tabi ki asıl dış çekim fotolarında gelinlikvari uçuş uçuş uzun bir elbise giymeniz daha hoş olacaktır.


Leopar desenini ayakkabı ve çantalarda sevin, sevdirin, alın, giyin, kullanın.
Şık, feminen, seksi, cazibeli...
Ayrıca deve tüyü rengini (taba tonları) siyahla birlikte kombinleyin.
Özellikle kumral ve sarışınlara önerimdir!


Çizgili basic üstlerle kotları kombinlemenin ayrıntılarına dikkat etmeniz gerekmekte.
Skinny kot pantolonlarla yakaladığınız tarzı mom veya boyfriend jean'inize uyarlarken bazı değişiklikler yapmanız gerektiğini göz önünde bulundurmanız gerekmekte.


Kıyafetler: Trendyol
Leoparlı, beyazlı ve çizgili kombin fotoları: Fashion Hub


Haydı kalın sağlıcakla!

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.