asimetrik

Moda: Pastırma Sıcakları

Yazın son demlerini yaşadığımız şu günlerde floral elbiselerle canlanmanın tam zamanı!


Bele oturan bol kesim pantolonları büstiyer üstlerle ve uzun yeleklerle kombinleyerek oldukça havalı görünebilirsiniz!


Mavinin en çekici tonu olan saks mavi Eylül akşamlarında yıldız gibi parlamanıza yardımcı olacak!


Sarı rengine bir şans vermeyenlerden misiniz yoksa? Bence denemeden reddetmeyin derim. Çünkü sarı rengine karşı olan önyargımı ona doğru adım atarak yendim. Gerçekten öyle güzel sarı tonları var ki... Kimisi kışı kimisi yazı kimisi ise baharı taşıyor ruhunda. Üzerinde çiçek desenleri olan elbiseler ise yazın son demlerinde mutlaka alınması gereken parçalar arasında!


Degaje yaka üstlerinizi, kruvaze yaka gömleklerinizi desenli mini eteklerle kombinlemeye ne dersiniz?


Zıt renkler birbirleriyle nasıl da uyum içerisinde olmuşlar ama!


En sevdiklerimden biri de bu kombin tarzıdır, fakat her zaman bunu giymek mümkün olmayabiliyor. Beli kuşaklı veya kemerli kumaş şortlarınızı üstüne şifon bir üst ve blazer ceketle tamamlayarak gerçekten çok şık görünebilirsiniz!


Volanlı asimetrik kesim askılı elbiseler bu sezon her yerdeler! İndirimdeyken alın bari...


Mavinin en cici tonu öyle zarif, öyle hanım hanımcık ki gerçekten bu renk masumiyeti temsil ediyor.
Sezonun trendini yakalamak için bebek mavisi elbise, gömlek veya blazer ceket alabilirsiniz.


Ve tabii ki kimonolar... Bu sezon hiç olmadığı kadar kimono gördüm herkeste. Ben yıllardır severim ve kullanırım kendisini. Fakat bu sezona kadar bu kadar popüler olduğu bir döneme daha rastlamadım.
2008 yılındaki yaş günümde kimono elbisemi giymiştim mesela... Eski kimonoculardanım yani :)


Kıyafetler: Trendyol
İndirim bitmeden alın!

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.