abiye

Moda: O Şimdi Mezun


Mezuniyet zamanı geldi çattı...

 Ne giysem derdinize en şık çözümleri bu yazıda bulacaksınız.


Öncelikle üniversite mezuniyeti için benim önerim olan favori elbiselerle başlamak istiyorum:






Ben iddialı giyimi her daim öne çıkarmak gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta mezuniyet gecesi sizin geceniz ve gecenin en şık kadını olmayı sonuna kadar hak ediyorsunuz.
Bağcıklar, uçuş uçuş etekler ve bel-göbek dekoltesi sezonun olmazsa olmazları.

Şimdi gelelim diğer alternatiflere:










Ve gelelim lise mezuniyeti için alternatiflere:








Elbiseler: Trendyol

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.