abiye

Moda: Raisa & Vanessa


Efendim, bilindiği üzere çarşamba günü saat 15.00'te Raisa & Vanessa Trendyol sahalarına geri döndü.
Resmen online lansman yaptı ve kreasyonun nadide parçalarını satışa sundu.
İnternet sitelerinden almak istediğinizde Euro üzerinden alabileceğiniz bu kıyafetlere Trendyol'dan oldukça uygun fiyata sahip olabilirsiniz.
İşte koleksiyonun parçaları:


















































Favorilerim:





















Hepsi birbirinden güzel,
Hepsi birbirinden özel
Ben çok kararsız kaldım, çıkamadım işin içinden

Umarım siz kıyafetler tükenmeden kararınızı verebilirsiniz...

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.