abiye

Moda: Asil Abiyeler

Tek renklerin ne kadar asil, şık, kurtarıcı, cazibeli olduğunu anlatmaya gerek yok.


Pek tabi ki abartılı abiyeler şıklıktan uzak durduğu gibi giyenleri de basitleştiriyor.


Bu sebeple ben kendini hoşluğuyla, şıklığıyla ortaya koyan modelleri sizinle paylaşıyorum.


Renk tercihi size kalmış. Ama gidip de beyaz teninize açık renk elbiseler giymeyin bir zahmet! Fi'nin 9.bölümündeki Duru gibi çirkin gözükürsünüz.


Renkte iddiadan şaşmayınız. Allı pullu giymeyin de istediğiniz cartlıktaki rengi gönül rahatlığıyla üstünüzde taşıyabilirsiniz.


Ben kırmızı, fuşya, saks mavi ve yeşil tonlarının bu sezon bir adım önde olduğunu düşünüyorum.


Ayrıca her ne kadar burada paylaşmamış olsam da sarıya mutlaka bir şans vermelisiniz.


Ve burada paylaşmış olsam da söylemeden geçemeyeceğim. Pembeyi hiç mi hiç sevmiyorum!


Elbiseler: Trendyol

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.