aşk

Her Şeyim...

“Nereye gidersen git bana ait kalbindeki imza” diyor ya Demet, önemli olan kimin kalbinde benim imzamın olduğu değil işte. Benim kalbimde kimin olduğu benim için asıl mühim olan. Kalbimin sonsuza dek sahibi olacak olan kişiyi buldum ben. Oğuzhan Koç’un da söylediği gibi “geçmişe geçmiş ola”. Çünkü geçmişimizdeki hikâyeler değil bizim derdimiz. Geleceği birlikte yazmaya kararlıyız…

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.