Ahmet

Sonsuz Olalım

“Sımsıkı sıkı sıkı sıkı sıkı sar beni
Al gönlüne yine deli gibi yor beni
Muhabbet olsun gönüller coşsun
Biliyorum istiyorum seviyorum
Ölümüne sev yeter
(Yeter ki beni iste)
Yalnızdım bunca yıldır yalnızdım
Neler gördüm saçma sapan aşklar
Yalan itiraflar hep sahte duygular
Ah bilsen kaç zamandır gönüllüyüm
Kendimi sana adadım ben artık
Gerçek aşkı buldun, sen mutlu ol yeter..."

Kenan'ın şarkısının sözlerini "Gerçek aşkı bulduk, sonsuz olalım yeter" şeklinde revize etmek istiyorum.
Ömrüm boyunca seni seveceğim. Gerçek anlamda yıllardır yalnız olmasam da hayatımda ilk defa kendimi tamamlanmış hissediyorum. Gerçek aşkı bulduğum o an’ı kendime milat belledim.
“Bu şehirde sana aşık, sana tapan biri var” demiş Çelik. İşte o benim!



Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.