blog

Moda: Haftalık Stil Rehberi





Sezonun ekosesi pitikare mi desem yoksa siz pötikare mi dersiniz? İşte ondan.
Özellikle kırmızı beyazlı olanlar favorim.


Kimonoları ben yıllardır sevip bağrıma basmıştım lakin insanlar onun değerini yeni bilmeye başlıyor.


Şifon üstler, yaz gecelerinin kurtarıcısı oluyorlar. Ki bence havalar akşamları gayet serin!


Etnik desenli mini elbiseler çok tarz görünüyor. Bu modeller Trendyol'da sıkça karşıma çıkıyor. İnatla da almıyorum, o ayrı. Gardırobum dolup taştığından yer yok artık yeni sezon cicilerine. Ayıklama yapmam lazım müsait olduğum bir an!


İtalyan kol ince trikoları da çok beğeniyorum. Çok tarz. Minimal bir kesim. Çok şık.


Pudra rengi kotlarla çok uyumlu oluyor. Bu renge şans verin. Bordo ve füme ile de çok güzel oluyor!


Pileli mi desem pliseli mi desem... etekleri öyle olan modeller de pek bir revaçta yine...


Pek tabi ki çiçek desenli uzun elbiseler... bu sezonun olmazsa olmazı!


Yırtık jeanler de zamansız parça olarak önemini koruyor!


Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.