alışveriş

Moda: Kraliçe'nin Çizgisi




Ekim ayını sonlandırıp Kasım’a girdiğimiz şu günlerde içinizi ısıtacak bir moda yazısı yazmak istedim. Bugün sizin için mağaza mağaza gezdim ve günün kombinlerini oluşturdum.
Sezonun öne çıkan özelliği yazlık kıyafetleri kışlık hale getirmek olacak. Askılı salaş bluzları hırkalarla destekleyerek taytla veya içinizi ısıtacak çoraplarla detaylandırılan şortlarla uyum sağlayacak biçimde kombinleyebilirsiniz. Henüz kışa girmemişken özgürce giyinmenin tadını çıkarma zamanı. 
 
Sezonun yükselen trendi benim geçen moda yazımın ekim sayısında sözünü ettiğim piyedepul deseni. Bu deseni gömlekten tshirtlere, taytlardan çoraplara her yerde görmek mümkün. Hatta o kadar ki yakında ayakkabı ve bot deseni olarak da karşımıza çıkacaktır. Ben, taytımı kırmızı renk saten platform topuklu ayakkabılarımla kombinlemeyi uygun buldum. Üstüne de beyaz renk şifon gömlek giyerseniz gözalıcı görünmemeniz için hiçbir sebep yok. 

 
Bu yaz her yerde görmeye alıştığımız önden üçgen etek görünümlü şortları bu kış da görmeye devam edeceğiz. Ben size ona benzer bir alternatif sunacağım. Bu yırtmaçlı eteği H&M mağazalarında bulabilirsiniz. Ben bayıldım!

  
Bu sezon kırmızı, siyah, beyaz ve fuşya sezonu olacak. Her yerde bu renklerin tonları ile karşılaşacaksınız.  

 

Bu sezon hem dar mini eteklere hem de bele oturan geniş eteklere sıkça rastlayacağız. Zara’da en beğendiğim etekleri sizinle paylaşıyorum. Onları doğru kombinlemek sizin elinizde. Ben sezonun hitlerini sunuyorum size.

Dilerseniz dantelle birleşerek romantik bir izlenim yaratan bu gri kaşmir etekle çok zarif bir görünüm elde edebilirsiniz.

Dilerseniz taşlarla süslenmiş bu bordo etek ile sofistike bir görünüme kavuşabilirsiniz.


Yıldızınız parlasın!


Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.