anvelop

Moda: Ay Tutulması




En favori butiklerden aldığım ve severek giydiğim kıyafetlerimi paylaşacağım bugünkü yazımda.


Öncelikle bu sezonun renginin bordo olduğunu belirtmek istiyorum. Zaten benim her daim favori rengim olmuştur. Hoş, kırmızıyı aldattığım renk bordo olduğundan yuva yıkanın yuvası olmaz sözü geliyor aklıma ama şu an için bordo ile mutluyuz.


Burada üzerimde görmüş olduğunuz kolları volanlı bordo trikomu Bybolesa Butik'ten aldım. Yeri Suadiye'de olup isterseniz instagram hesabından da sipariş verip kargo ile getirtebiliyorsunuz. Ödeme havale yoluyla oluyor, internet bankacılığını kullanabilirsiniz. Siparişlerinizin 2 gün içerisinde elinize ulaşması da burayı özel kılan detaylardan.


Deri görünümlü sıvama pantolonum da yine Bybolesa Butik'ten. Likralı bir model ve çok rahat.



Burada üzerimdeki düz siyah elbisem yine asil ve zarif duruşuyla çok beğeni toplamıştı. Kendisini Bybolesa Butik'ten aldım.


Yanımda duran arkadaşım Merve'nin elbisesi de Mango imzasını taşıyor. tükenmeden alın derim.


Çalgı Çengi İkimiz filminin galasına Deniz Butik'ten aldığım bu siyah mini elbisemi giydim. Etek uçları volanlı ve üzeri nakışlıdır. Giydiğim çizmeler Beymen'den.


Bu nostaljik fotoğrafımdaki kot pantolonum Zara'dan olup kruvaze yakalı siyah şifon gömleğimi Koton'dan almıştım. Botlarım ise H&M'den.



İsteyenler için belirtmekte fayda var. Giydiğim kıyafetler 36 bedendir.
Güzel alışverişler!

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.