aşk

Aşık Bir Kadın

"Yalnızlığın kadınıyım, alma beni el adamı..." şarkının sadece bu kısmını son sesimle seslendirirdim hayata sövermişçesine. Çünkü benim sevgime layık birinin varlığına inanmıyordum. Hoş, bu cümlemi okuyan da aseksüel bir kadın sanacak beni. Değilim. 20 yaşımdan önceki zamana bakarsak şıpsevdi bile sayılırım. 20 yaş sonrası "uzun süreli ilişkiler evresi"ne girdiğimden şıpsevdilikten sıyrılmıştım. 4 yıllık aranın ardından 24 yaşındayken aseksüelliği de deneyimlemedim değil hani. Ama sanki hayattan hıncımı alır gibiydim. Neyin acısını neyden çıkarıyorsam işte, çocukluk bir nevi. Bu hayatta isteyip de elde edemediği bir şey olmayan bir birey çok istediği bir şeyi elde edemeyince bunalıma bile girebiliyormuş ve öfkesinin bir kısmını dış kapının mandallarına, bir kısmını da kendi içine yöneltiyormuş.

"Alma beni el adamı" çünkü yanıma yakışmıyorsun. Çünkü seni sevmiyorum. Bak, seni üzerim. Beni tanımak istemezsin. Ya sen kimsin?! Ben sadece kendimi sevmek istiyorum. Aşk mı, o da ne? Ben aşka aşığım. Sevgi nedir bilmem ben. Ve bilimum cümlelerle karşı cinsi püskürtmeyi başardım. Hoş, bu süreçte kalp kırdığım kadar kırıldığım da oldu. Taş kalpli gibi gözüksem de asla taş kalpli olmadım ki ben. Sadece kırılmamak ve yorulmamak adına dışarıya karşı kendimi güçlü göstermek için uydurduğum bir kılıftı bu. Bir nevi savunma mekanizması.

Ta ki sevgilimle tanışıncaya dek. İnsan büyük konuşmamalıymış. Gerçekten birisini üzmekten, kırmaktan, kaybetmekten korkmak neymiş; bunu öğrendim. Sevgi ısmarlamayla olmazmış, bunu gördüm. Ben, sadece aşka aşık bir kadın, aşkın verdiği heyecanı seven biri değilmişim. Sadece doğru kişiyi arıyormuşum. Gerçekten "dalgalandım da duruldum" misali.
Bilmiyorum, belki son derece bencilce ama hep gözlerinin içine bakmak, ellerini tutmak, sarılmak, bir ömrü paylaşmak istiyorum onunla. Son zamanlarda sadece içimden geldiği gibi yaşıyorum hayatımı ve hiç olmadığı kadar mutluyum. Gözlerini gözlerime hapsetmiş gibiyim. Gözlerim kapalıyken bile sanki onunlayım. Uykumda bile seviyorum. Kalbim tek kişi için çarpıyor. Belki ilk defa... Hani her şeyin bir ilki vardır derler ya. İlk defa ne kendimi ne de karşındakini kandırmadan "gerçekten" sevdiğimi hissediyorum. Hem de iliklerime kadar. Şimdiye kadar hiç içimden gelerek "seni seviyorum" dememiş olan ben, sevgimi dile getiremeyince bir eksiklik hissediyorum. Üstelik ne kadar çabalarsam çabalayayım sanki sevgimi yeterince ifade edemiyormuşum gibi bir hissiyata kapılıyorum.
"Aşk, incelik ister canım, hoyrat olma; beni böyle sev, değiştirme; boşver, anlama..."
Sevgilim, seni çok seviyorum!

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.