alışveriş

Moda: Spring Casual

Merhabalar,

Sezonun olmazsa olmazları ile ilgili en güzel kombin örneklerini sizinle paylaşıyorum. 



Ürünleri Trendyol'dan alabilirsiniz :)



Öncelikle nakışlı kot pantolonlar.
Skinny modellerdense mom's jeanler yükselişte!



Sezonun öne çıkan renklerinden sarı ile kombinler yapabilesiniz.
"Sarı-siyah, en büyük arı!" Sloganı kulağımda çınladı. Ankara'dan Cansu'ya selamlar olsun.



Gömlekler, bahar sezonunun yani mevsim geçişlerinin bir numaralı kurtarıcısı!



Çiçekler, daha çok çiçek, her yer çiçeklenmeli... tüller, şifonlar hepsi çiçekli olmalı.



Gerçi çiçek desenli kimonolara aşık oldum ben bu sezon. Alacağım, almak istiyorum. Kadıköy Erşan'da var hatta. Geçen gün Şeyda aldırmadı bana!! Çiçek desenli kimono demişken bu sezon çok moda olacaklar. İster plajda yazın bikini üstüne ister evde sabahlık niyetine isterseniz de canınız nerede giymek isterse giyebilirsiniz. Alın, aldırın; giyin, giydirin.
LP'nin Lost On You klibindeki kızıl saçlı kız gibi sexy olacağınızın garantisini veririm.



Haydi ne duruyorsunuz?!
Paraları mezara mı götüreceksiniz yahu?
Doğruuuu alışverişe naş!

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.