accessorize

Moda: Günlük Stil Rehberi

Merhaba Değerli Takipçilerim,

Bugün şahane uzun, siyah, minik puantiyeli, şifon elbisemi tanıtacağım.


Kendisini Miss Glen Butik'ten aldım!

İster stilettolarınızla kombinleyip abiye bir forma sokabilir,



İster loafer veya sneakerlarınızla spor şıklık yakalayabilirsiniz.


Güneşin verdiği yetkiye ve enerjiye dayanarak fotoğraf çekimlerim için soluğu Hidiv Kasrı'nda aldım Pazar günü...


Oldukça keyifli bir çekimdi.

Güzeller güzeli elbisemle göz kamaştırdım!


İnstagramdan beni takip için: celikkanat 

Miss Glen Butik'ten sipariş ve ürünleri takip için: missglenbutik

**

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.