bambi

Moda: Günlük Stil Rehberi

Merhaba değerli takipçilerim,

Bundan böyle günlük olarak giydiklerini paylaşmaya başlıyorum.

İlk olarak çizgili oversized bir üst ile nasıl kombinler yapabileceğinizi görebilmeniz adına paylaşımlarımı sergiliyorum.



Siyah Skinny pantolonlardan vazgeçemeyen biri olarak biraz hareketlendirmek adına saçaklı modeller benim için oldukça cazip oldu.

Çizgili oversize üst - Zara
Siyah saçaklı Skinny jean - Erşan Giyim
Siyah deri botlar - Bambi



Onları siyah deri botlarımla veya bootielerimle giymeyi çok seviyorum.



Stilettolarla da kombinleyebilirsiniz ancak pantolonun spor tarzı onu bootie ile kombinlemenizin daha doğru olduğunu işaret etmekte.



Bir diğer moda yazımda yeniden buluşmak dileğiyle...



Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.