Fikri Mühim

FikriMühim Ve Gliss’in Million Glos Şampuan Deneyimim


Herkes kocaman merhaba,
FikriMühim geçtiğimiz günlerde başlattığı kampanya ile  Gliss’in Million Glos şampuanını deneme şansım oldu.
Daha önce gliss boyalı saçlar için olan şampuanını denemiştim.
Yani gliss markasına yabancı değilim :)
FikriMühim'in gönderdiği paket içersin de 6 adet şampuan ve indirim kuponları çıktı.
Ben tek bir şampuan beklerken 6 adet şampuan çıkması beni mutlu etti.
Çünkü diğer şampuanlar tavsiye ettiğim arkadaş ve tanıdığım kişilere vermem içindi.
Bende öyle yaptım indirim kuponları ve şampuanları denemeleri için sevdiklerime verdim.

.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.