kim kardashian

Kim Kardashian'ın Stili



Merhabalar baharın gelişini dört gözle beklerken, havaların açıp güneşin biraz yüzünü göstermesiyle enerjilerimiz de yükseldi ve ben haftaya güzel bir giriş yaptım  J
Bugün sizler için Kim Kardashian'ın giyim stili ile ilgili bol resimli bir yazı hazırladım umarım beğenirsiniz diyerek sizi yazının devamına davet ediyorum J
21 Ekim 1980 Kaliforniya  doğumlu  Kim Kardashian, sansasyonel hayatı giydiği yaptığı her hareketle gündeme gelmeyi başaran ünlü hatunlardan.
Yaptığı her işi, attığı her adımı paraya çeviren Kim Kardashian, bir çok sektörde adını duyururken paraya para demedi tabii.
Moda ve kozmetik alanında girişimciliğinin yanı sıra modellik, stilistlik, şarkıcı ve oyuncu kimliği ile gündeme gelmeyi başardı.

Ve çok konuşulan giyim stiline gelecek olursak, iri ve dolgun vücut hatlarını sergilemekten çekinmeyen, hatta vücut hatların ön plana çıkaran kıyafetleri tercih ediyor.
.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.