2018 oscar ödül töreni

Oscar Ödül Töreni / Kırmızı Halının En İyileri

 89. Oscar Ödül Töreni heyecanlı bir törenin ardından sona erdi. Maalesef ben bu yazıyı ancak yayınlanabildim. Neyse geç oldu güç olmasın. Gecenin en çok konuşulan iki olayı en iyi film ödülünün yanlışlıkla La La Land'e verilmesi ve ünlülerin göz alıcı kıyafetleri oldu. Şıklık yarışının olduğu kırmızı halı görünümlerini sizin için derledim. İşte kırmızı halının en şıkları...
Emma-Stone
Emma Stone
En iyi kadın oyuncu seçilen Emma Stone, dantel işlemeli ve püsküllü Givenchy elbisesiyle geceye katıldı. Koyu kırmızı ruju, kızıl saçları, damla küpeleriyle benim favorim oldu.
.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.