blogger

Moda: Günlük Stil Rehberi


Merhaba değerli takipçilerim,

Bir süredir sizi ihmal ettiğim için özür dilerim. Malumunuz yüksek lisans tezimle meşgul olduğumdan dolayı yazılarıma ara vermek durumunda kaldım.

Ama yine de instagram'dan beni takip edenlerin de gördüğü üzere fotoğraf paylaşımlarıma elimden geldiğince devam etmekteyim.


O halde hatırlatmakta fayda var. İnstagram: celikkanat 


Gelelim bugün paylaşacağım kıyafetime...


Efendim burada üzerimde gördüğünüz uzun elbise; ipek olup çiçek desenli ve düğmeli olduğundan yırtmaç ayarlaması yapılabilmektedir.


Hareem Butik'ten aldım elbisemi.


İster web sitesinden ister instagram hesabından takip edebilir ve sipariş verebilirsiniz.


Gri kaşe mantom Zara'dan.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.