kürk modası

Olivia Palermo'nın Kürk Aşkı


olivia-palermo

 Sizi bilmem ama Olivia Palermo'nın giyim tarzına bayılıyorum. Giydiği her şeyi o kadar başarılı bir şekilde yakıştırıyor ki gerçekten ortaya çok iyi kombinler çıkıyor. Bende Olivia'nın stilini yakından takip ediyorum. Dikkatim çeken bir detayı sizinle paylaşmak istedim. Bildiğiniz gibi 2018 kış modasında kürk oldukça moda. Bu sezona damgasını vuran trendlerden... Olivia Palermo moda olduğundan mı yoksa çok sevdiğinden mi kürkü kombinlerinde sık kullanmaya başladı? Kürkü farklı şekilde stiline uyarlayan Olivia Palermo tam ilham almalık. Sizde kürk sevenlerdenseniz, güzel Olivia'nın kombinleri size fikir verebilir.

.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.