evlilikte cinsel ilişki sıklığı ne olmalı

Varison Krem Kadınlar Kulubu Yorumu

Kadınlar Kulubümüzün yeni kampanyasını duymayanımız yoktur sanırım..:lepi:
Deneme ve test amaçlı verilen Varison Varis Varis Kremi!!!!sengözlerimebaksanab
Bu krem hakkında bir başlığımız olsun istedim.
Kremim elime dün ulaştı,öncelikle teşekkürler Kazen!:lepi:
Günde 2 ya da 3 defa kullanım öneriliyor.. Çalıştığım için bir sabah bir akşam bir de gece yatarken kullanmayı amaçlıyorum.. Dün eve gelince başladım..
İlk izlenimlerime gelince; muhteşem bir kokusu var öncelikle,oldukça yağlı görünen ancak ciltte hemen emilen vazelin görünümlü bir krem..bayanssulusmile
İş yerinde sürekli yüksek topuklu ayakkabı ve koşuşturmaktan hem varislerim hem de ağrılarım artmıştı...

Aşama aşama gelişmeleri buradan paylaşacağım..
Tek kobay ben miyim bilemicem..
Kullanan ve kullanmak isteyen herkesi buraya beklerim...

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.