makyaj sanatçısı

VADİM ANDREEV GÜZELLİK SİHİRBAZI

Makyajın bir kadının görüntüsünü ne kadar değiştirdiğini bilmeyen yok. Rus makyaj ustası Vadim Andreev de bunun en çarpıcı örneklerinden birini sergiliyor. Kullandığı kozmetik ürünler sayesinde kadınları tanınmayacak kadar değiştiriyor Andreev. 

Farklı teknikler kullanarak kadınların yüzlerindeki kusurları kapatan Andreev sırrını da şöyle anlatıyor: " Sanırım benim sırrım bakış açısıyla ilgili. Baktığım her insanın iç güzelliğini görüyorum ve bunu herkese gösteriyorum."
İşte Vadim Andreev'in ustalığını sergileyen farklı örneklerden seçmeler.








Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.