çıplak fotografları

Eliz Sakuçoğlu: 'Sevgilim bana 'Dur! Sen kadınsın, kadınlığını yaşamalısın' dedi'

Önce ‘Fear Factor’ yarışmasının ilk kadın şampiyonu oldu. Ardından çok uzun bir süre Murat Boz’un menajerliğini yaptı. İkilinin aşkı magazinin en önemli başlıklarından biriydi. Fakat köprünün altından çok sular aktı. Eliz Sakuçoğlu şimdi tasarımları ve styling işleriyle gündemde. Bunun öncesinde kendini bir süreliğine eve kapattı. Ardından ‘ruh eşim’ dediği sevgilisi Beran Benan’la tanıştı. Şimdi evlilik yolunda... Sakuçoğlu’yla yeni hazırladığı koleksiyon vesilesiyle buluştuk, hayatının inişlerini çıkışlarını konuştuk.

Bir süredir Instagram’a seksi fotoğraflarınızı yüklüyorsunuz. Birden ortaya çıkan bu cesaretin sebebi ne?
- Aşk. Ben kendimi seksi bulmuyorum ama sizin seksilik diye nitelendirdiğiniz belki de yaşadığım aşkın bende değiştirmiş olduğu mutluluk enerjisidir. Beran bana ilişkide kadın olmanın önemini fazlasıyla yaşatıyor.
Bir erkek, sevgilisine ‘kadın olmanın önemini’ nasıl yaşatır?
- Eskiden ‘Her şeyi kendim yapabilirim’ diye düşünürdüm. Bu beni maskülen biri yapmıştı. Ama erkek arkadaşım Beran (Benan) bana “Dur! Sen kadınsın ve kadınlığını yaşamalısın” diyerek küçük adımlarla bunu yaptı.
ONUNLA ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR MUTLU OLACAĞIMI BİLİYORUM

Bu büyük keşiflerinizin sebebi olan Beran Bey hayatınıza nasıl girdi?
- Görücü usulüyle. Bundan bir sene önce kendimi kapattığım uzun bir dönem sonunda artık bir davete katılacak ve arkadaşlarımı görecektim. Davetten eve dönerken arkadaşlarım arayıp “Geri dön, seni hayatının erkeğiyle tanıştıracağız” dedi. Küçücük bir mekânda tanıştık ve sabah altıya kadar birbirimize kilitlenmiş vaziyette sadece konuştuk. Sonra Beran, işleri için Cannes’a gitti. Ben de sürpriz yaparak iki günlük valizle arkasından gittim ve 1.5 ay kaldım.


Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.