badem

bademin cilde faydaları

Badem Yağlı Krem Önerisi from sabihagokcek on Vimeo.
KAMPANYA SÜRESİ BOYUNCA
Uzun zamandır yazmıyorum. Aslında yazacak epeyce şey vardı , gel görki bazen yazacak isteği de bulamayabiliyorsun kendinde.

Ben de bu uzun süreli ayrılığa son vermek istedim. Yine yazılacak pek hoş bir konu bulamadığından , biraz zaruriyet diyebiliriz buna , tatlı badem yağı hakkında yazayım dedim.
Evet , tatlı badem yağı hakkında yazacağım.

Benim kirpiklerim uzundur , bir de gözlerim renkli olsaymış tammış ama olamamış ,kısmet. Zaten renkli göz sağlıklı göz değilmiş . Bunu gözleri 4 derece miyop olan benim söylememin ayrı bir ironi olduğunu da pas geçiyorum bir zahmet. Neyse , kirpiklerim diyordum ; uzundur. Biraz da hareketli bir yaşantım var , ara ara iyi beslenemediğim oluyor bu sebepten.

Yine böyle iyi beslenemediğim uzun bir dönemde kirpiklerimin döküldüğünü , bu sebepten seyreldiğini , siyahlığını kaybettiğini dahası uzunluk olarak da kısaldığını fark ettim.

Konuyu anneme açtım bu konuda bilgisi olacağını umarak.

Bana bir kaç tavsiye verdi , bunların içinde tatlı - acı badem yağı , hint yağı , çay çöpü kürü gibi şeyler vardı , bir kaç da medikal ilaç . Aktardan bulabilirmişim bu yağları , zira kimyasallarla aram pek olmadığından aktardan yağ almayı tercih ettim.

Aktar abimiz bana tatlı badem yağının içlerinde en iyi sonucu vereceğini söyledi , acısı da iyiymiş ama göze kaçarsa vay halimeymiş. Bir kaç da kullanım önerisi verdi.Ben tatlı badem yağımı aldım eve doğru seker adım yola koyuldum.Şaka tabi sekme falan yok.

O akşam ve sonraki akşamlarda gece yatmadan önce kirpiklerime ve kirpik diplerime bazen parmaklarımla bazen pamukla bazen kulak çöpüyle , bazen avuç avuç sürdüm.

Sabahında uyandığımdaysa temizliyordum.

Yaklaşık 3,5 hafta kadar devam ettim bu uygulamaya. 3,5 hafta sonunda kirpiklerim artık dökülmüyordu , eski uzunluklarına da kavuşmuşlardı. Zaten bunu fark ettiğimde bıraktım artık uygulamaya devam etmeyi.
Zira çok kısa sürede çok iyi sonuçlar aldım. İnternet ortamında bununla alakalı değişik yorumlar bulunuyor , ben 
de kullanan biri olarak elde ettiğim sonuçları sizinle paylaşmak istedim.

Kimisi bıraktıktan sonra kirpiklerin zarar gördüğünü yazmış , ben böyle bir problem yaşamadım. Ancak bazı sabahlar uyandığımda gözlerimde hatırı sayılır derecede ağrı olduğunu da söylemem gerek. Tatlı badem yağının zararı var mıdır bilemem , belki bir tek bu ağrıyı sayabilirim yaşadığım ve gördüğüm zararları arasında.

Sevgili okuyucu , badem yağı kullanmak istersen gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim , denemekten zarar gelmez , zira uygulaması da oldukça kolay. Ve umarım bu yağı kullandıktan sonra kirpiklerinde istediğin doğal uzunluğu , bakışlarında o etkileyici derinliği elde edebilirsin.

Bol şans.

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.