badem

Badem yağı kirpik uzatır mı?

Arkadaşlar aranızda badem yağı kullanıp da kirpiği uzayan var mı? Varsa bana da markasını yazabilir mi? Çünkü piyasada 5-6 liraya satılıyor ve ben gerçek olduğuna inanmıyorum kirpiklerime tamamen zarar verir diye korkuyorum. Bilgisi olan paylaşabilir mi?
http://www.tikucuz.com/badem-yagli-krem.html

Ben Kimim Unknown

diyet, bebek, hamilelik, alışveriş, kadın yaşamı, moda haberleri, güzellik sırları, trend dosyaları, ünlü stilleri, moda haftaları, Kadın, Kadın Portalı, Yaşam, Kadın Sitesi, Sağlıklı yaşam, sağlık, anne, çocuk, moda, stil, aşk, cinsellik, evlilik, güzellik, makyaj, beslenme, defileler , kadın dergi isimleri, moda kadın ayakkabı, moda kadın siteleri, moda kadın dekorasyon, moda kadın info, moda kadın blogları, moda kadın giyim, elele dergisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.